Otur när jag minst behöver det!!


Sitter på tunnelbanan nu och är sjukt irriterad. Jag tror att det finns högre makter idag som vill att jag ska gråta.

Sprang till centrum för att köpa kupong men mitt bankkort funkade inte. Eller jag hade ingen täckning på den. Gick sen vidare till automaten för att kolla men med min tur var båda av automaten stängda just IDAG!!

Ringde till pappa och som tur var han hemma så jag fick låna pengar av honom. Glatt gick jag över till pressbryån, köpte min kupong och gick ner till tunnelbanan. Innan jag hann andas ut och tänka att allt hade gått bra så står det på informations tavlan att tåget som jag ska ta åker inte hela vägen in till stan. Den ska göra uppehåll på 20 min på grund av nåt arbete. Nu måste jag istället åka runt helt onödigt för att ta mig in till stan. Why me god? Why me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback