Julklappar


Blev inget universitet idag, vi bestämde oss för att skriva hemifrån. Jag tog en rejäl sovmorgon och vaknade helt utvilad. Blev lite snack i telefon med min andra hälft, Anu a.k.a J.D om uppsatsen och julklappar. Trodde jag skulle slippa stressen över ”vad man ska köpa till vem syndromet” då jag inte firar jul men vi blev bjudna hem till Anu på julafton så det var bara att klä på sig och bege sig ut på julklapps hunting. Jag har sjukt svårt att välja mellan olika saker och skulle förmodligen aldrig klara av att göra det så idag fick Rudy bestämma vem som skulle få vad. Det gick hyfsad smidigt men har fortfarande en person kvar, får se vad vi hittar på till honom. Annars var det rätt så mysigt att springa runt och leta efter julklappar, vem vet kanske blir en tradition för oss.



Imorgon blir det ett besök till Uppsala, ska på ett års kalas men den stora frågan är vad jag ska ha på mig. Efter att ha klippt min lugg passar jag inte i saree och salwar kamiz blir lite för simpel. Wow vilken dilemma jag har, i know men jag tycker inte om att stressa i sista sekunden när det kommer till desi kläder för det är så mycket som ska matchas till. Förutom kläderna så är det chori, smycken, skor och smink som ska plockas fram, lika bra att jag sätter igång nu annars kommer jag att få panikattack imorgon. Hoppas ni har en skön helg mina sötisar.. =)

Kommentarer
Postat av: J.D

Hahaha blev det mkt jobb? Jag sa ju åt dig att inte köpa ngt! Vi vill ju bara ha er där! Och det här är en tradition in the making, varje år ni är här i Sverige så blir det julafton hos oss! puss Turk!

2010-12-18 @ 08:03:58
Postat av: Carra

Det där tror jag inte på, jag tror du är jättefin u lugg...och passar i allt. Ohh du får berätta sen vad du köpte. Jag är klar med alla mina julklappar...hihihi och visst e det lite mysigt med jul ändåå...hihi

2010-12-22 @ 14:38:38
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback