What the f*ck!!


Självmordsbombare i sthlm? Vad är det som händer? Jag finner inga ord, är bara så irriterad just nu. Varför gör man nåt sånt? Om inte människor har märkt det ännu så kan man inte lösa något med våld. Enligt vittnen som befann sig på platsen så hade mannen ropat något på arabiska innan bomben detonerades. Självklart är det på arabiska han ropar ut och inte på nåt annat språk. Denna händelse kommer självklart kopplas till alla muslimer nu och drabba oss som inte har gjort nåt.

Jag är en stolt muslim och kommer alltid att vara det men jag stödjer inte självmordsbombning som görs åt religionens vägnar. Förstår inte hur man kan kalla sig för muslim och ha som mål att döda oskyldiga människor!? Det enda jag med säkerhet kan säga är att människan saknar vett!! Människor runt omkring i Sverige reagerade starkt när Sverigedemokraterna kom in i riksdagen men fortsätter det såhär så är inte vi långt ifrån den dagen då Sverigedemokraterna kommer STYRA LANDET! 

 

    

Kommentarer
Postat av: Anu

Joo det var sjukt läskigt det där! Man såg på nyheterna, shit asså det där är ju där man brukar gå runt och shoppa! Helt sjuk!

Men sen också, jag ifrågasätter vittnena lite. En bombning och de kan bara hävda ur sig det första de associerar till; en självmordsbombning. Tycker fan att man ska låta religionen vara utanför och vänta tills man har hittat de skyldiga och se vad fan som är fel på de personer i fråga än att dra en jävla orättvis parallell till islam!

2010-12-12 @ 22:18:02
Postat av: Carra

Jag e såååå himla trött på dumma dumma människor som utnyttjar vår religion....ohhh om de ändå ska då GÖR DET, men lämna oss ifred!!

2010-12-13 @ 14:23:27
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback