Happy Birthday Boo.. ♥


Idag fyller mannen i mitt liv år men tyvärr så fick jag inte ha honom hemma för mig själv. Istället har jag försökt skapa lite mys här hemma för honom när han väl kommer hem. Älskningen är inte så förtjust i tårtor men jag bestämde mig för att baka min egen tårtbotten och göra en enkel frukttårta till honom. Det kommer han att uppskatta och sedan till middag blir det take away från en indisk restaurang. Får se vad vi väljer men förmodligen kommer det bli Tikka Masala med Nann bröd. Blir en enkel födelsedagsfirande i år men ibland funkar även det. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fin för birthday boy.. See later / B  

Idag lyckades jag baka en egen tårtbotten som blev riktigt bra i mina ögon. Hittade ett enkelt recept i www.bliminjast.blogg.se bloggen. Inget kladd eller stök blev det och det bästa av allt är att jag slipper dem torra tårtbottnarna som finns i affären.   



Hög blev den också.



Kommentarer
Postat av: Anu

looking yummie!

2011-04-11 @ 22:29:01
Postat av: Carra

ohhh vad du är duktig, jag vill se resultatet snart!

2011-04-13 @ 05:11:35
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback