I am number four!!


Kom precis hem från bion, blev en sista minuten grej men funkade hur bra som helst. Jag har velat kolla på I am number four i några dagar nu så ikväll blev det den. En riktig bra film måste jag säga, innehöll action, grymma effekter, kärlek och komedi. Fick några hjärtattacker lite då och då men jag överlevde.. =D Till skillnad från många andra gånger så hoppade jag inte till varje gång jag blev rädd. Lite mesig av mig måste jag erkänna, blir så lättskrämd. Nu ska jag läsa på lite inför morgondagens högskoleprov som jag ska vara provledare för, inte min första gång men det är mycket som ska kommas ihåg. Får se om jag gör bort mig totalt.. Love / B

I liked it.. =)



Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback