Royal wedding


Sitter i soffan och följer det brittiska kungabröllopet mellan Kate & William. Måste säga att jag älskar hennes klänning och den elegans som hon har. Önskar jag var en prinsessa just nu även om jag blir behandlad som en prinsessa av min Boo så är det inte riktigt samma sak. Men men istället gottar jag i mig en bit morotskaka som jag bakade igår kväll. Måste röra på mig snart, ska hinna packa lite lätt innan jag åker mot Uppsala. Hörs senare vänner.. Love  / B

Fina är dem tillsammans.



Vackra Kate Middleton



Kate bar en vacker klänning från Alexander McQueen som designades av Sarah Burton och även hennes syster bar en klänning från Alexander McQueen. Två riktigt fina klänningar.  



Våran kronprinsessa bar en outfit från Elie Saab som passar henne fint.
 


Min Kitchen Aid kommer till stor använding i mitt kök.

 

Morotskaka med Philadelphia glasyr och citron.





Bilder från Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Carra

Jag verkligen älskar klänningen. Viktoria var oxå mkt fin och din kaka vill jag bara äta nu nu nu

2011-04-29 @ 15:01:57
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback