Seg i kroppen från topp till tå!!


Har inte blivit så mycket bloggande under de senaste dagarna även om jag har haft lust att slänga in ett och annat inlägg. Är så himla trött hela tiden och sova är något jag inte gör längre. Måste börja ta järntabletter från och med imorgon om jag ska bli av med tröttheten och huvudvärken. Magen har vuxit ganska mycket och så har allt annat oxå. 7 kg extra går jag runt och bär på nu!! Kroppen har börjat känna av alla förändringar, varje dag bjuder på nya utmaningar. Vissa jobbigare än andra men får nya krafter varje gång jag tänker på belöningen som väntar mig. Hej så länge!




Bild från lördags.
Inne i vecka 27 nu och kilona bara ökar tycker jag. Jag vägde runt 60 kg innan jag fick reda på att jag var gravid och just nu visar vågen 67 kg. Ett kilo per månad är rätt så bra tycker jag och jag vill helst inte gå över mer än 75 kg. Satt min gräns där men om bebisen vill växa sig stor tänker jag inte hindra det. Får helt enkelt ta hand om alla extra kilon efter förlossningen. 

  

Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

SVAR: Tack :)

2011-12-14 @ 09:46:04
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Postat av: Carra

jag vill se magen...

Bobbsie..du kommer kunna bli av med kilona latt. At bra och lev normalt sa kommer allt bli bra, mashallah. Kampa pa!! Langtar tills jag fa se er

2011-12-14 @ 16:18:44
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: misha

mashallah vilken vacker kusin jag har

2011-12-14 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback