Gästbloggar!


Hej allesammans! Bobbys lilla syster, Diana här. Blev lite sugen på att blogga så jag fick skriva ett inlägg i B´s blogg. Börjar med att berätta lite om mig själv först: Heter som sagt Diana och är 13 år. Älskar färgen rosa och är galen i Hello Kitty :p 

Har som sagt jullov som alla andra barn i Sverige. Så himla skönt!! Sovmorgon varje dag. Fast fick ingen sovmorgon idag direkt. Vaknade vid 8 för att vi skulle ut till stan. Mellandagsrea you know ;) Blev lite besviken i år faktiskt... Hittade inte lika mycket som jag gjorde förra gången. Men jag fick ändå hem lite grejer. Köpte en as snygg skjorta från Gina Tricot, ett par skor/boots från Skopunkten och lite smink från Åhlens. Får se, kasnke åker någonstans imorgon with the family! Stinsen kanske? Aja måste sluta blogga nu! xoxo Diana ♥


 

 

Kommentarer
Postat av: GOCHICK.SE

Kikat på våra smycken bland kategorierna än?

Ta gärna en titt! :)

//GOCHICK.SE

2011-12-29 @ 16:02:37
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE
Postat av: Banu

Hello, plutten! Uppdatera snart!!!! :P <3

2012-01-02 @ 23:41:40
Postat av: Diana

Du är väldigt dålig på att blogga syrran.

2012-01-03 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback