Chokladfondueset


Kom precis hem från Barkarby och Kista Galleria. Har åkt runt med Rudy och försökt hitta ett fonduset till choklad. Jag vet vad jag var ute efter men överallt var den slut, kan ju bero på att det snart är alla hjärtans dag. Lyckades hitta ett rätt så snyggt set från Chili men den var brun, inget som jag ville ha. Till sist blev det en från Åhléns, det fanns bara en kvar så den kanske var menat till mig. Ska snart inviga den med lite vitchoklad och jordgubbar. Mys på fredagar är det bästa jag vet.. Tudeloo / B 

Meee x 2



Kommentarer
Postat av: J.D

Jag skrev det på fejjan oxå! Dom är bra! Och fiiiiiiiiiiiiiina du! Nu verkar det som evigheter jag såg dig! :(

2011-02-04 @ 22:25:18
Postat av: Bobbii

tack för tipset.. är så nöjd med min.. =)

snart syns vi, då ska vi fest och hitta på en massa bus.. :p

2011-02-06 @ 04:57:48
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback