Early valentine's day gift


Jag tror efter åtta år tillsammans så börjar listan över bra presenter att krympa mer och mer. Till sist kommer det komma en dag då vi har gett allt till varandra. Vi kom överens med varandra att i år på alla hjärtans dag så ska vi inte ge några saker till varandra utan vi ska gå på middag och bio. Bara ta tiden och umgås med varandra. Men Rudy kom hem igår kväll med en present till mig. När jag öppnade den så blev jag lite.. ehh oki! Tack, i think! Fick nämligen en eltandborste från Oral-B av min romantiska man.. Haha! Killar säger jag er, man kan inte leva med dem och man kan inte leva utan dem.   

Tack min älskade för tandborsten.. :p

  

Kommentarer
Postat av: Carra

Vad kul, för vi bestämde oss precis samma sak...!! Inga presenter i år :)

2011-02-02 @ 21:27:09
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: anu

Vilka romantiska planer! Hmm... munhygien sitter aldrig fel...? Jag menar " 9 av 10 rekomenderar den" och den är "vald av folket", så den måste ju vara en bra eltandborste! :P



Nej, jag vill fortsätta med presenter! Idéer är välkomna till vad jag kan ge som inte är en ps3-spel!

2011-02-02 @ 23:49:04
Postat av: Bobbii

@ carra: ni får fira ordentligt nästa år.. =)



@ anu: De just det, undrar om jag har haft såå dålig munhygien att jag får en eltandborste till alla hjärtans dag fast han köpte en till sig själv oxå.. Haha!!

2011-02-03 @ 00:43:15
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback