Update.. !!

Sorry mina vänner för den dåliga uppdateringen. Jag har nämligen fått besök av min svägerska som har varit här under några dagar. All tid har gått till att umgås med henne, stå i köket och kolla på en massa filmer. Har varit igång i några dagar nu men igår tog jag en day off från allt. Sov mig genom hela dagen men ändå var jag trött mot kvällen. Lyckades kolla på Life as we know it innan alla däckade. Tyckte faktiskt att filmen var rätt så bra. Vi har inte hunnit ut så mycket eller lättare sagt att jag har inte velat gå ut i det här vädret. Så idag blir det en sväng in till stan. Lovar att höra av mig bättre när allt är som vanligt igen!! Always love to you all / B
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback