Våren efterlyses!!


Sitter i universitet och försöker göra något vettigt av min ”lediga” tid. Betalade nyss av en skuld på 260 kronor till biblioteket som jag har haft ett tag. Behöver låna en bok nu och med ett spärrat kort kommer jag inte långt. I vanliga fall springer tiden iväg så snabbt men just nu känns det som om allt har stannat. Sitter i Lantis (datasal) och kollar ut genom fönstret samtidigt som jag försöker fånga några av dem tusen tankar som springer runt i skallen på mig. Solen skiner rakt på mig och även om jag knappt ser något så känns det så skönt med lite värme. Är så himla trött på all snö och kyla, orkar inte mera .. vill att våren ska komma på besök nu!! Jag efterlyser våren nu, snälla kom och rädda oss från all elände som vintern ger oss!!

Kommentarer
Postat av: Carra

Du, jag e såååå himla trött själv.Var på läkarundersökning och få gå fram o tillbaka. BOBBI, såhär brukar det liksom inte vara. Vintern e lång, men e den verkligen såhäääääär lång??

2011-02-22 @ 14:05:03
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Bobbii

snart vännen, snart!!

2011-02-24 @ 07:34:07
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback