Djävulen bär prada


Ligger i sängen och kollar på Djävulen bär prada med underbara Merly Streep och Anne Hathaway i huvudrollerna.  Såg den faktiskt med mannen min på bio när den kom ut 2006. En helt okej chick movie som får en att sukta efter designer kläder. Från film till något annat så undrar jag om ni har upptäckt den nya kanalen som heter TVII. Älskar verkligen deras upplägg av Tv-tablån, speciellt på nätterna.  Äntligen en kanal som inte visar en massa tråkiga dokumentärer om nätterna, så tummen upp för TVII!!

Är nöjd med dagen, bockade av den sista grejen att göra på min ” to do list”. Skönt att jag blev klar med allt innan helgen så nu står some quality time med mannen, familjen och vännerna på min agenda. Hoppas ni alla har en trevlig helg med era nära och kära.. love/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback