Den ena saken efter den andra


Äntligen en liten stund för mig själv på väldigt länge. Under hela veckan har den ena saken efter den andra bara dykt upp. Så fort jag har tagit mig ur ett projekt så händer något nytt. Ibland vill jag bara stanna upp och skita i allt men i slutändan blir det aldrig så. Mini semestern till Orsa gjorde sitt. Umgicks med vännerna och hade så himla spontant roligt. Det blev inte många timmars sömn den helgen men det var worth it. Väl hemma kom verkligheten ikapp mig, hann knappt byta om innan det var dags för att köra igång med städningen. Herregud säger jag!! Kommer ALDRIG bo i en villa, listan av "att göra" tar aldrig slut. Det finns alltid något som ska fixas eller göras. Jag tror vi slängde 10 till 12 styckna svarta soppsäckar med skräp innan vi alla gav upp. No villa for me!!

Rudys faster från Bangladesh är här för en vecka och all tid har gått till henne. Mina batterier har börjat ta slut så idag valde jag att stanna hemma från alla aktiviteter. Hon åker på tordag eftermiddag och på fredag morgon går mitt flyg. Jag har fortfarande inte hunnit packa... PANIK!!! 



Stora dalahästen i Avesta



Lilla dalahästen i Avesta



Vår fina stuga



Fina siljan



Alla fina flickor



Kusinen



Vi hade en tårttävling sista kvällen där varje hus fick göra en egen tårta. För att det skulle bli rättvis, fick alla
 samma ingredienser men kreativiteten fick vi själva stå för. 



Vår fina tårta som kom på delad första plats... :)



Kommentarer
Postat av: Anubanu

Men plutten, är det redan dags att åka? :S

vi har inte setts än!! blääääääää!!!

2011-07-11 @ 02:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback