Massor med goa gubbar!!


Faster har åkt tillbaka till Bangladesh och lämnat kvar massor med underbara minnen. Veckan med henne rann iväg ganska fort. Hann göra mycket med henne på så kort tid, det blev allt från jordgubbsplockning vid Ulva kvarn, Kolmården, en tur till Stockholm och en massa bjudningar hem till folk. Veckans höjdpunkt var delfinshowen på Kolmården. Vilken föreställning, jag kunde inte sluta att le under hela showen. Det känndes i hela kroppen och hela jag fylldes av ren lycka!! Jag har en liten videosnutt som jag får lägga upp när jag kommer tillbaka från Italien. Men allting gott har ett slut och för mig slutade det med att jag stannade hemma dem sista två dagarna. Min kropp gav helt enkelt bara upp.

Idag eller rättare sagt för någon timme sedan blev jag klar med packningen. Kan inte fatta att jag ska flyga om 3 timmar. Är verkligen inte nöjd med min packning, känns som om jag har glömt att ta med en massa saker... :s Vet inte hur jag gör med bloggningen, kommer förmodligen inte kunna uppdatera så mycket som jag vill but i will try my best. Om det finns internet hemma hos min moster så är problemet löst annars får det bli besök till någon internet cafe.

Hela resan känns lite lustig. Jag och Rudy ville göra en sista resa bara vi två ihop, innan bebisarna kommer men ödet ville något annat. Han blir kvar här hemma i Sverige medans jag åker iväg för 3 veckor till Napoli. Kanske blir det bra så även om vi kommer sakna varandra skit mycket. Nee nu måste jag få lite sömn i mig innan väckarklockan börjar låta. Hoppas ni alla får en fortsatt underbar och varm sommar. Jag lovar att höra av mig till er så ofta jag kan. Arrivederci ai miei amici!!!

Lägger upp lite bilder från veckan som har gått.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback