Glad midsommar


Det har inte varit världens finaste väder ute idag men som tur slapp vi all regn i alla fall. Vi har inte dansat runt midsommar stången och ätit en massa sill med potatis som många andra. Det blev istället en snabb runda till Gränby centrum med underbara kusinen Misha. Vi båda åkte egentligen dit för att kolla på solglasögon i Synoptik. Det slutade istället med att vi gick hem med varsin Ray ban aviators. Jag har velat ha dem ett tag så finally I bought them. Nu får jag hålla tummarna på att solen visar sig ordentligt, vill inviga mina nya brillisar. Hoppas ni alla har haft en super härlig midsommarafton för det har jag haft.
 
By the way till er alla som ännu inte har hittat sin prins, glöm inte plocka sju sorters blommor idag och lägga dem under kudden för att drömma om your future husband... Kram ♥



Chill på Burger King med our new shades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback