Vintage saree is my new love in life


Jag är en riktig Salwar Kameez människa, känner mig mera bekväm i det men ibland måste man ha på sig Saree. Till gaye holudfesten i måndags valde jag bära en vintage sareen som tillhör min underbara mamma. Jag var lite osäker först men när sminket kom på, tyckte jag att det blev riktigt fint. Inpirationën till min outfit fick jag faktiskt från min underbara vän Sarah, hon är en som älskar att bära vintage saree. Tack gumman för att du har smittat mig med vintage feber. 



Söta Sara (svägerska)... Visst passar hon i saree?



Proud daughter!



Med Sara och Adam (svåger). Min favoritbild från festen.



Sara, Adam och Nafisa (svägerska).

Kommentarer
Postat av: misha

wow det blev ju riktigt fint, vilken fin sari, du var jätefin i den, det var ni alla!

2011-06-09 @ 11:34:10
Postat av: misha

wow det blev ju riktigt fint, vilken fin sari, du var jätefin i den, det var ni alla!

2011-06-09 @ 11:34:11
Postat av: Sarah

awww jag säger då det vintage for life!!! :D

2011-06-17 @ 01:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback