Äntligen igång!!


Heej mina dolls! Det var ett tag sen jag bloggade sist men bättre sent än aldrig brukar jag säga. Helgen sprang iväg lika snabbt som nästa helg är på ingång. Hade så trevligt i lördags hemma hos Juthi, hon vet verkligen hur man ska organisera en bra och underhållande fest. Mina besök till Uppsala kommer verkligen bli tråkiga efter hon försvinner till USA. Även om jag är glad för hennes skull så kommer jag sakna henne så hemskt mycket. Bjuder på lite bilder sen men nu till veckan som har varit.

Jag är så glad över att jag har kommit igång med min träning, tänker absolut inte slarva den här gången och fortsätta tills jag når mitt mål. Har en lång och jobbig resa framför mig men med lite motivation så ska jag klara det. Tänker inte svälta ihjäl mig för jag älskar mat men jag ska börja äta hälsosammare och ibland skämma bort mig med lite god saker. Fast träningen den här gången är mycket roligare eftersom jag har Rudy vid min sida. Han stöttar mig och ger en knuff i ryggen när jag inte orkar.   Älskar även vädret som vi har haft under de senaste dagarna, visst har det varit lite kyligt men så länge solen skiner så ler B stort. Tagit underbara promenader och lyssnat på musik som får mig att må bra. Tudeloo / B

Juthi, fab som alltid!



Uppsalas änglar.. <3



Söta Sarah



Hon sjöng inte bara vackert utan hon sjöng på bangla. Riktigt duktig var hon.



Tired and red me.. =)



Kommentarer
Postat av: Carra

jag saknar dig redan

2011-03-18 @ 22:52:54
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Carra

u are sooo fin...hahahaha den där ipaden förstör, annars hade jag ramat in bilden

2011-03-18 @ 23:05:51
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback