I just can't get enough!!


Här om dagen var jag och shoppade med min älskade kusin Misha som befann sig i Örebro. Hur är detta möjligt well det ska jag tala om. Tack vare Tele2 såklart, dem gör det omöjliga möjligt. Vi pratade på telefon och shoppade tillsammans helt enkelt.  Jag i Sthlm och hon i Örebro.. =) Efter mycket letande och väntan lyckades jag äntligen få tag på ett par kvadratiska bling bling örhängen. Har länge velat ha dem men inte visste jag att det fanns hela 8 olika storlekar att välja mellan. Fick panik för jag kan verkligen inte välja när jag är ensam, måste alltid ha någon med mig som jag kan fråga råd om. Som tur hade jag kussen i telefonen och expediten i butiken som hjälpte mig att välja rätt. Men inga fler örhängen för mig på ett bra tag. Skärpning!!

Jag valde den näst största modellen, kostade 149 kr och dem hittade jag på Cerola. 



 Tack kusin for your help..






    

Kommentarer
Postat av: misha

woowww dom var sjukt cola ju!!! o snyggaaaa bra storlek hihihi

2011-03-25 @ 22:23:16
Postat av: Carra

niceeeeeeeee bling bling

2011-03-26 @ 08:48:25
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Mrskhan,



Roligt att läsa att du tack vare våra låga samtalskostnader kunde få sällskap under shoppingen!

Jag hoppas att du även i övrigt är nöjd med ditt val av operatör.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2



2011-03-28 @ 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback