Mysig helg avslutad


Vilken härlig tjej helg jag har haft. Jag, Juthi och Anu bestämde oss för att mysas lite så i fredags träffades vi alla hemma hos mig över god mat, mycket prat och en hel del skratt. Mot slutet av kvällen var jag så mätt av all mat att jag nästan mådde lite illa men det var värt det. Verkligen skönt att bara ta det lugnt och prata av sig, tror att vi alla behövde det.    

Vår mysiga träff fortsatte även på lördag med en rejäl frukost på morgonen. Var lite seg i kroppen och det tog lite tid att göra sig i ordning men när allt det var klart så åkte vi in mot stan. Meningen var att vi skulle bruncha men efter frukosten som vi åt så skippade vi det. Blev istället lite shopping för tjejerna innan vi tog en härlig lunch på Cafe’ del Mundo. Mysig ställe med världens godaste efterrätter.. =)

Kvällen avslutades med middag hemma hos föräldrarna där vi firade min underbaraste trollunge som fyllde hela 13 år. Gud tiden rinner iväg så snabbt, minns fortfarande dagen som igår då jag fick träffa henne för första gången på sjukhuset. Min söndag däremot var ingen höjdare, blev en sväng till tvättstugan, plock här hemma, plugg och planering av den kommande veckan. Laters vänner, Pusss!!

Blev verkligen nöjd med dukningen



Tack mamma för den snygga duken



Mina nya servettringar är ju så fabulicious



Dessa hittade jag på Chili



Mina favoriter.. <3



Förrätt: Toast med räkröra



Varmrätt: Bulgur, kyckling, rostade grönsaker, halloumi och sallad 



Efterrätt: Daimtårta med marängbotten



Diana kom förbi så vi passade på att fira henne lite



Underbara Juthi



Testade laxspett som smakade helt okej



En supergod morotskaka som var värd varje krona



Säger bara delicious



Happy me.. =)



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback