Miss Piggy was here!


Hur kan man vara inne på den andre halvas blogg och inte lämna ett spår?
Well, jag är den självutnämnda miss Piggy,
a.k.a J.D,
a.k.a Puff,
a.k.a Banu the lost teletubby,
a.k.a the partner-in-crime
eller bara Anu...
Jag är bara här för att fixa lite ditten och datten. Men det var ett tag sen jag såg min bestie så jag måste fixa en date med henne snart! Var lite snack om att gå och se lite bio. Jag har kommit in i Muppets-fas så den kommer jag definitvt dra med henne på. Det enda som kan hindra mig är min lille prins till gudbarn! Men jag vet att Rubbisen kommer ÄLSKA mupparna lika mycket som aunty Anu!
Så alla ser fram emot den kommande gåvan och kan tala för mig själv att den lilla solskenet har spridit mycket ljus och glädje långt innan han ens är född! När jag är som mest ledsen får jag freaky nog alltid ett mess eller samtal från Bobbsan med underbara nyheter som har med Rubbisen att göra!
Så han har redan ockuperat ett stort hjärta hos aunty Anu! Och den som bråkar med honom eller min bestie kommer få med mig att göra!
Tudelooo, folket!




Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shue! allt bra med dig? :)

_____________________________________________

Intresserad av ett bloglovin' byte? Säg till när du har lagt till mig, så lägger jag till dig! :)



Ledsen om du inte vill ha såna här kommentarer!

2011-11-30 @ 12:15:39
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Bobby

tack för hjälpen min underbara vän... <3

2011-12-01 @ 20:46:27
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback