Busy helg!!


Idag har jag haft världens "lata" mig dag och bara legat i sängen hela dagen. Jag har fortfarande inte lyckats bli frisk men nu efter en vecka orkar jag inte klaga mera. Helgen var fullbokad av två wedding reception och ett kalas. Hoppade över fredagens festligheter men på lördan tog jag en rejäl dos av mediciner och rykte upp mig. Ville verkligen inte missa Sarahs bröllopsmottagning och jag är så glad att jag gick på den. Hon var så vacker och så lycklig. Tjejen lös av kärlek och hon förtjänar verkligen all lycka i världen. Lots of love to you my friend!

Söndagsmorgon försökte min man och Adam överraska mig med frukost men tyvärr gick det inte så bra. Killarna ville göra pannkakor men istället lyckades dem bara stöka ner hela köket. Jag fick ställa mig vid stekpannan för att få fram några pannkakor alls. Sen vart det besök till kusinerna i Sävja och fira min gulliga Aisha som fyllde hela 7 år. Träffade även min mamma och mina systrar. Gud vad jag har saknat mamma hela veckan som jag har varit här i Uppsala.

Igår kväll åkte älsklingen tillbaka till Stockholm så nu är det bara jag och Adam hemma igen. Saknar resten av familjen men dem verkar ha kul i Bangladesh. Nu blir det sen natt fika och kanske någon film om jag orkar. Hej så länge min vänner!!

Lyckliga brudparet 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback