Älskling goes 29


Den 11:e april fyllde min älskade man år. Jag hade tänkt överraska honom med en liten middag hemma i Uppsala men alla mina planer gick i stupet. I över 7 timmar var vi utan vatten och el just den dagen av alla dagar. Jag blev mycket besviken och ledsen när jag fick lov att ställa in middagen. Födelsedagar kommer bara en gång om året, självklart att det ska firas. Speciellt den här gången när vi har Aryan hos oss. Då jag inte kunde baka en egen tårta som jag så gärna ville, fick det istället bli en frukttårta från ICA Kvantum. 

Jag och Aryan har fortfarande inte gett älsklingen hans present som är klocka från Tissot. För en gångs skull så önskade han sig något på sin födelsedag, till skillnad från alla andra gångerna. Första gången jag skulle fira honom var han 20 år. Jag hade ingen som helt aning om vad man gav till killar så jag bestämde mig för att ge honom 20 stycken rosor, en för varje år som han hade fyllt. Ingen märkvärdig present i mångas ögon men för mig är det speciellt, 9 år har passerat och min man har fortfarande kvar rosorna. Det är mäktigt!!



Även om tårtan har köpt så smakade den helt okej. 

Min underbara familj.
Jag är så otroligt lyckligt lottad som ha er i mitt liv, jag älskar er så gränslöst mycket.

Happy Birthday my ♥!!

Lill och storhjärtat.

Syns det att vi är 26 respektive 29 år gamla och är föräldrar?

Min man älskar lakrits och en korg full med bara lakrits är en drömpresent för honom.

Kommentarer
Postat av: Carra

Oh vad mysigt....ni e för söta! Mashallah, fina familjen

2012-04-18 @ 16:06:52
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback