Rena rama frosseriet


Hemma i underbara Sthlm igen efter hela 10 dagar. Jag och Aryan har haft det hur bra som helst i Uppsala, vi blir verkligen bortskämda på alla sätt och vis av Rudys familj när vi åker dit. Det är verkligen underbart att jag både har min och min mans familj så nära oss. Visserligen bor mina föräldrar bara ett stenkast ifrån mig, hehe men alla är lika hjälpsamma... ;) Jag har verkligen fått vila ut mig, vilket känns skönt. Laddad upp med nya krafter vilket jag behövde.

Vädret var tyvärr inte på min sida så det blev inte några långa promenader med vagnen, istället fastnade vi alla hemma och bakade en massa onyttigheter. Vi åt så mycket att vi till sist började må illa av alla bakelser. Jag måste verkligen börja tänka mig för vad jag stoppar i mig om jag ska kunna komma i form igen. Nu såhär 9 veckor efter förlossingen så har jag gått ner nästan alla mina extra kilon men kroppen är långt ifrån som den var innan graviditeten, den känns fortfarande rätt slapp. Det ska ändras sakta men säkert för inte ska Aryan ha en mamma som inte är i form. Även om det är skönt att komma hem så längtar jag redan till nästa gång vi åker till Uppsala igen.




Marängblåbärstårta.



Kärleksmums.



Vi testade även ett nytt bullrecept, Philadelpiabullar i långpanna.



Fredagskvällens onyttigheter.



Till frukost blev det amerikanska blåbärspannkakor.



Kommentarer
Postat av: Carra

Du vet mig...vattnas i munnen

2012-04-18 @ 06:05:51
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback