Mickey mouse


Igår hade jag tid hos min barnmorska samt en sista träff med föräldragruppen. Allt såg bra ut och pluttisen har nästan fixerat sig, goda nyheter för mig eftersom jag helst vill föda naturligt. För ett år sedan hade jag absolut inte sagt så men nu känns det helt naturligt för min del. Jag hoppas att allt går så som jag vill med förlossningen.

Efter besöket tog vi en snabb sväng förbi Apoteket i Vällingby, behövde ta ut en hel del mediciner. När vi ändå var där passade jag på att kika in hos H&M och Kappahl. Hittade en massa söta kläder till plutten men vi har handlat tillräckligt med kläder för den första tiden så nu kommer vi avvakta med shoppandet av kläder tillsvidare Men inne på Kappahl hittade jag världens sötaste tröja med matchande manchterbyxor som jag bara var tvungen att köpa. Nu fattas det bara en bebis till outfiten.




När mamma får välja outfiten kommer det alltid vara någonting gulligt eller sött.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback