Is this a keeper?


Heej mina vänner!! Kom precis hem från en uppfriskande promenad. Känns ensamt hemma så tänkte gå över till föräldrarna om en liten stund för lite sällskap och mammas goda biryani. Innan jag går tänkte jag fråga om ni kunde hjälpa mig med en liten sak. Jag köpte ett litet diamant set för några dagar sedan men nu kan jag inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra med den. Det är mera ett impuls köp och inte något som jag behöver egentligen. Snälla hjälp mig att bestämma!!


image description

Hur tycker ni att jag ska göra, behålla eller lämna tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jättefint set. Om du inte tror att du får användning för det så tycker jag lämna tillbaka. Men samtidigt kan det ju "vara bra att ha".

2012-01-24 @ 06:41:57
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback