Lika som bär, eller inte?


Vrider och vänder i sängen, kan inte sova fastän jag är trött. Sprungit runt i Ikea som en galning idag. Vi köpte faktiskt pluttens säng, madrass och en massa annat därifrån. Det stod mellan en brio säng och Ikeas gulliver säng. Efter mycket velande fram och tillbaka fick gulliver åka hem med oss. Den kändes stabil och snäll mot plånboken. Nu måste vi bara möblera om lite här hemma för att få plats med hans säng. Tydligen ska vi börja redan imorgon så lite sömn skulle inte skada just nu.

Juste mitt i all springande fick jag ett sms från lillsyrran med en bild på mig och Aishwarya Rai. Tydligen har hon nån app som hittar ens "look-alike" och min är hon. Tydligen är jag lik henne även om jag inte ser det. Jag har hört det tidigare från några andra men var är hon och var är jag liksom?! Fast lite smickrad blev jag nog alltid. Att likna Aishwarya är väl inte så dåligt.




Ser du likheten för det gör inte jag... :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback