Listan kommer aldrig att ta slut!!


Besöket i fredags gick bra och jag slapp stanna kvar på sjukhuset. Kommer bli flera besök dit för min del men det känns faktiskt bra. Jag har slutat att må lika illa även om det inte är helt borta ännu. Magen den växer på som vanligt och lilla bebisen mår bra. Slutet gott, allting gott!! Stort tack till alla som har bett för oss. Era böner betyder mycket för oss.

Ligger just nu i sängen och degar till lite skön musik. Vill egentligen gå ut på en promenad men orkar inte klä på mig. Hittar inga kläder som känns sköna längre, allt sitter åt så mycket. Tänkte istället börja städa lite här hemma och sen hoppa in i duschen för en lång varm dusch. Rudy kommer inte hem förens 23:30 idag så jag tänkte vara duktig och göra en lista på lite saker som vi måste ha innan bebisen kommer. Vi har någorlunda koll på vad vi ska/vill ha men det dyker upp nya saker hela tiden. Kikar in senare igen med lite bilder. Pusss så länge!!


image description

Lite av sakerna som ska köpas ganska snart.
Priserna vill jag inte ens gå in på men jag kan säga så här, det är inte billigt att ha barn.
Tur att dem är så söta i alla fall... :)

Kommentarer
Postat av: Carra

yeiii du e back

2012-01-19 @ 02:18:11
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: amanda

naaw, har du fått barn eller ska du ha? :p

2012-01-19 @ 07:14:23
URL: http://uknow.blogg.se/
Postat av: Bobby

Ska få en... =)

2012-01-20 @ 08:48:34
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback