Snöiga dagar

 

Nu har vintern verkligen kommit till sveariket. Hoppas bara att snön och kylan försvinner ganska fort så våren kan komma. Längtar efter lite sol och värme. Min vecka hit tills har varit mycket blandad, den började riktigt bra men idag hade jag besök av min kompis migrän som segade ner hela min dag. Sov bort mer än halva dagen men känner mig fortfarande trött.

Tog ändå tag i disken och matlagningen vid 20:00 tiden. Precis lagom innan magen började kurra. Ikväll var jag sugen på riktig svensk husmanskost och som tur hade jag precis det jag behövde för att kunna laga köttbullar, hemmagjord potatismos, gräddsås och en massa smörgåsgurka. Som by the way är min nya craving!

Nu ligger jag i soffan med älsklingen och kollar på I Am Legend som visas på 6:an. En riktig bra film med Will Smith. Fast lite läskig är den men då stoppar jag bara ner huvudet under pläden. Ska snart hoppa in i duschen sen blir det raka vägen till sängen. Måste få lite sömn och vila inför imorgon. Har en massa plock att göra här hemma och med Rudy hemma den här helgen är det bäst att passa på.


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback