Nytt spackel till ansiktet

 

Shoppingrundan på stan vart lite stressigt igår men vi hann gå runt i några butiker innan stängningsdags. Jag sprang runt i alla H&M butiker och letade efter en skinnjacka som jag verkligen vill ha. Tyvärr så hittade jag inte den någonstans, får helt enkelt leta vidare tills jag inte orkar mera. Fick istället hem lite nytt smink i alla fall från Make Up Store. Kände verkligen att jag behövde förnya min foundation, puder och rouge. Kommer passa perfekt till sommarens lite solbrända ansikte.

Vi avslutade dagen med en mysig middag på Pong med mannen, lillsyrran och sötnosen Aryan. Jag var lite orolig över att ha med Aryan men han var så duktig så. Inte en ända gång störde han oss min lilla pluttis. Det var snarare vi som störde honom med blixten från kameran och pussar. Längtar redan tills han kan sitta med oss och äta samma mat som vi äter.Hur mysigt kommer inte det vara!!




Mamma, pappa & bebis i vagnen.
 
image description

Hjärtat som är utanför kroppen



Liten present till mig själv



Dual Foundation - 07 Tokyo, Matt Foundation - 10 Sand och Blush Color - Apricot Sorbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback