Tillbaka igen efter en hel månads uppehåll!!


Gud vilket uppehåll jag har gjort men ni som känner mig vet varför. Pluttisen som låg i min mage valde att komma ut en aning för tidigt. Rättare sagt idag precis för en månad sedan låg jag på BB med min lilla Aryan i famnen och myste. Jag kommer definitivt dela med mig av min förlossningsberättelse men ni får ha tålamod. Tiden på dygnet räcker absolut inte till när man har en liten bebis i familjen. Kan i alla fall säga att jag är världens lyckligaste kvinna just nu. Njuter av livet som mamma till den sötaste bebisen som finns. Mer om honom får ni veta senare för nu ska vi iväg mot stan. Aryans första besök in till Stockholm city... :)




Please don't squeeze me anymore

Kommentarer
Postat av: Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa

grattis :)

2012-03-14 @ 20:31:28
URL: http://ungmammajuksela.blogg.se/
Postat av: Carra

yeiiiii

2012-03-15 @ 03:51:29
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback