Mamma Mous babyshower

 
Min kusin Mou ska bli mamma för andra gången i oktober och det ville vi självklart fira. Hennes duktiga, kreativa systrar styrde ihop en surprise babyshower åt henne på självaste otursdagen. Hela huset var smyckat med rosa detaljer då hon väntar en liten prinsessa. Kvällen bjöd på mycket skratt, kärlek och en massa god mat. Vet inte om hon blev så mycket överraskad men glad blev hon i alla fall. Fick mig att tänka tillbaka på min fina babyshower som jag hade inte för så länge sedan. Det går verkligen undan och nu i efterhand kan jag säga att vara gravid är en av livets underbaraste gåva. Vi kvinnor kan skatta oss lyckliga som får ta en del utav en sådan magisk upplevelse.
Goodiebags till alla gäster.
Monas supergoda välkomstdrinkar.Underbara Mishas kreation. Blöjtårta för en prinsessa.  Jag lyckdes få till min hair donut efter mycket pill och resultatet blev jag njöd med.Brända mandlar var min stora favorit.Vi alla hjälpte till med lite efterrätter. Jag bakade bullar och en banankaka. Fina kusinen som jag alltid har sett upp till. Hon är en underbar multitasking mamma som är hur duktig som helst. Jag hoppas att jag också blir lika duktig som henne en dag. 
Massa kärlek till blivande föräldrarna. Ni har redan en prins och snart kommer eran prinsessa. Vi längtar efter henne lika mycket som ni. Min lilla bebis kommer bli bhaiya för första gången.
 
 
Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Hej
Jag snubblade över din blogg och tänkte att jag kunde lämna ett litet spår med :)
Jätte fin blogg du har :)

2012-07-23 @ 18:46:55
URL: http://Mondoblog.se/louisefoto
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, säg gärna vad du tycker om mitt nya "åsikter&tankar" inlägg, har jag rätt eller fel? Borde jag har ändrat något? http://jaasses.webblogg.se/2012/july/crazy-world.html#comment (direkt länk)
-
Annars vad ska du hitta på idag? :)

2012-07-24 @ 03:47:32
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort glassdessert med MARSHMALLOWSÅS och kakbotten! ♥ ♥ ♥

Wow, vilket underbart party! :)

2012-07-27 @ 08:19:56
URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback