New me

 

Jag och kusinen fick chansen att vara hårmodell för Schwarzkopf i söndags. Vi blev omhändertagna av duktiga frisörer som färgade och stylade vårt hår. Frisören som färgade mitt hår var duktig och trevlig som bara den. Synd bara att han bor i Kalmar för han förstod på en gång vilken färg jag var ute efter. Till en början var jag nervös men när jag fick se resultatet blev jag super, duper nöjd. Känns fortfarande lite ovant att se mig själv i spegelhaha!!

 

Den här helgen ska spenderas i Uppsala med familjen. Tråkigt nog är min lilla bebis sjuk för första gången med feber, hosta och täppt i näsan. Finns det något värre än när de små är sjuka och mår dåligt? Jag tror inte det! Det gör så ont i mitt mammahjärta när han inte mår bra. Hoppas dumma dumma febern inte kommer tillbaka imorn. Nee nu tänkte jag lägga mig innan Aryan vaknar igen. Hoppas ni har en mysig helg allesammans!!

 

Vi båda fick världens matkoma efter all mat. Provade att göra Vit chokladmousse första gången som jag serverade med limemarinerade jordgubbar. Helt klart en ny favorit hos mig.Bye bye black hair för ett tag framöver. Trodde först att frisören hade gjort mig blond när han var klar. Jag i blond hår skulle bara se galet ut.

Resultatet!! Så himla njöd med färgen och det bästa av allt var att jag inte behövde bleka håret. Färgen fastnade otroligt bra på mitt annars svarta hår.
Jag fick en goodiebag med några hårprodukter efteråt, med sådant som vi inte kan hitta i vanliga butiker.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback