Då var det dags igen!!


Kände att det kanske var dags att damma av bloggen igen nu när sommaren är över. Tänkte bara slänga ihop ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen.

 

För att summera sommaren som har varit kan jag väl säga att den har varit underbar och händelserik. Det blev hela två utlandsresor (Storbritannien & Turkiet), återträff av en kär vän från far away, många härliga stunder med familjerna och en massa bus med Aryan. Hans första sommar kunde inte ha blivit bättre. Min lilla pojke har verkligen haft roligt.

 

Hösten med kallare breddgrader är redan här. Visserligen är jag en anti-vintermänniska men i år längtar jag lite efter snön!! Don't know why men jag längtar. Vi hörs senare. Hoppas ni har en underbar lördagskväll.

 

 

Ooo vad jag saknar turkiet. Vi hade det helt underbart.

 

Kommentarer
Postat av: Carra

Yaiiiiiiiii u are baaackkkkk!!!

Svar: yes kompis. saknat bloggen lite men tiden räcker inte till. jag ska göra mitt bästa för att uppdatera så ofta jag kan.. <3
Bobby Khan

2012-10-15 @ 00:04:51
URL: http://madebyjenira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback