Årsresumé

Det blev inte många inlägg i bloggen för min del under 2013. Som nybliven småbarnsförälder gick all min tid till Aryan. Jag fick helt enkelt prioritera bort bloggen under den perioden. Men med ett nytt år är det dags att börja om från början. Det här året har en massa att erbjuda och självklart tycker jag att ni ska hänga med på min resa!!
Vår lilla smurf fyllde 1 år och det firade vi ett antal gånger. 
Temat för kalaset fick bli Nalle Puh.
Allting blev så bra, kunde inte ha varit nöjdare!! 
Efterlängtade våren kom. Vi åkte till London för att fira baba. 
Sommaren spenderades i Bangladesh med nära och kära.
Vi hann även gå på några bröllop under sensommaren. 
Hösten bjöd på mysiga lekstunder ute. 
Vi åkte ner till Lund och Köpenhamn under min födelsedagshelg.
En vinter utan snö avslutade året 2013. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback