Jag har fått orken tillbaka

Hej alla! Dyker in för att säga att jag finns. Jag har fullt upp bara. Mitt liv är en enda stor aktivitet! Om jag orkade berätta allt jag gör... ujuj. Jag måste försöka ta mig tillbaka hit, jag trivs här i bloggandet.
 
Min lilla buse är hela 11 månader och 6 dagar idag. Vår lille älskling börjar bli en stor kille med mycket personlighet, vilja och charm. Han är verkligen en liten minimänniska som vill vara med och göra allt som vi gör. Det är så roligt att umgås med honom och se vad han hittar på för tokigheter. Jag kan knappt fatta att det redan är januari och vår buse fyller 1 år nästa månad. Att tiden går snabbt är det ingen tvekan om. Det gäller verkligen att leva i nuet och glädjas åt allt underbart omkring oss. För det finns alltid något att uppskatta och vara tacksam över!! 
 
 Vår underbara prins, mamma och pappa älskar dig SÅ otroligt mycket! Mer för var dag som går om det nu är möjligt ♥.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback