Happy birthday to me!!

 

1:a november fyllde ingen mindre än självaste jag år, hela 27 dessutom!! Inte klokt vad tiden går fort. Min första födelsedag som mamma till min lilla solstråle. Verkligen stort!! Jag började dagen med en shoppingrunda tillsammans med Aryan på stan. Vi hittade lite smått och gott till oss båda som fick följa med hem. Mot kvällen samlades vi alla hemma hos mina föräldrar för att äta mammas goda mat, tårta och presentöppning såklart. Jag älskar att få presenter, det pirrar liksom till i magen fortfarande när jag öppnar presenter. Ibland brukar jag även bjuda på kliometers långa leenden när jag är extra nöjd med det jag har fått. I'm silly but what to do waterloo?! That's who I am.

 

Jag tänker inte deppa över min ålder för jag har inget att deppa över. Visst när jag var mindre (14 år) hade jag föreställt ett helt annat liv åt mig än det liv jag lever idag men jag är lycklig. Allt är inte perfekt och det okej så. Varför krångla till saker och ting i onödan eller hur? Jag försöker njuta och uppskatta det jag har för Allah har inte gett mig lite Alhamdulillah. Ett litet pepp quote som jag verkligen gillar är Life is what you make of it. The power of succeed or fail is yours alone. You alone have the responsibility to shape your life. Nothing and no one can deny you greatness once you understand this. Picture yourself vividly as winning and that alone will contribute immeasurably to success. Carpe diem vänner!!

 

Fick underbara rosor från mamma som doftade gudomligt och frukttårta. Tråkigt nog var tårtan utan grädde då jag är laktosintolerant. Smakade väl okej men jag tror att alla saknade grädden.  
 Det här med att vara mamma blir bara mer underbart för var dag som går. Varje dag med honom är ett nytt äventyr ska jag säga er. Aryan har sedan några veckor tillbaka börjat säga ma-ma mamma hela tiden. Hela jag blir överlycklig varje gång han ropar på mig. Min finaste skatt...
 Vackra ord från bestie som numera bor i Lund. Vi ska fira varandra ordentligt när jag kommer ner till dig snart.
Tack ännu en gång för både mina och Aryans presenter. Love you!!
 
Fiffig present från fiffiga Juthi såklart. Jag älskade godisboxen och speciellt ditt meddelande. Du är verkligen saknad min vän. Tack för allt min finaste...
Fick en jättefin klänning och ett par urläckra sandaletter från små systrarna. Tack tjejer för presenterna. Älskar er båda jättemycket även om jag inte säger det så ofta...
Min födelsedagspresent (MacBook Air) från älskling fick jag redan i agusti. Förra året fick jag ju en MacBook Pro när jag fyllde år men den är alldeles för tung tycker jag. Rudy behövde ändå en ny dator så han fick den istället och jag min Air. Nu på självaste födelsedagen fick jag Sex and the city boxen och båda filmerna. Det är en serie som jag kan titta på om och om igen. Tror minnsann att min höst/vinter är räddad. Tack älskling för att du skämmer bort mig hela tiden. I love it!!
Till sist men inte minst en present till mig själv. Ett strass halsband som jag länge har suktat efter men inte har köpt på grund av priset. Sen såg jag kussen ha på sig den på Aryans dop och jag blev helt såld.
 
 
Kommentarer
Postat av: Mishiluu

omg rinton dintons presenter <3

2012-11-12 @ 15:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback