Ice Age is here to stay in Sweden!!


Tror inte någon har missat den underbara vintern som vi har fått in i Sverige. Visst lite snö skadar inte men kom igen, nu räcker det!!  Orkar inte med kylan och alla snöstormar som kommer in lite då och då. Hela landet har ju nästan slutat att fungera, kollektivtrafiken är kaos, massa flyg är inställda och det sker trafikolyckor överallt. Som om det inte är illa nog nu så har vi extrem kyla att se framemot dem närmaste dagarna. Not kul men jag har haft turen att inte behöva gå ut idag vilket också kommer gälla imorgon så jag ska inte klaga allt för mycket.. =)

Vädret i veckan



I helgen var jag i Uppsala, först ut på lördag var vi på ett kalas som bjöd på bra underhållning och trevligt sällskap. Kom hem ganska sent så halva söndag sov jag bort, vaknade runt 14:30 tror jag. Hann förbi med ett snabbt besök hos mina kusiner innan vi åkte tillbaka mot sthlm. Bilresan igår var ju rena rama tortyren för mig, trodde hela tiden att vi skulle åka av vägen eller krocka med något. Det snöade som attans, Rudy kunde inte ens ha på strålkastarna pågrund av all snö, det liksom reflekterade så pass mycket att man knappt kunde se vägen.  Tack och lov så kom vi fram utan några som helst problem.. =)


Just nu har jag vinkat av J.D på msn och skickat henne till hennes drömvärld med Ranbir Kapoor så hon har det nog bra just nu. Själv tänkte jag börja med att läsa genom vår uppsats och sen googla runt lite på nätet. Är inte riktigt trött ännu men ska försöka lägga mig till 4:00 i alla fall. Imorgon tänkte vi stanna kvar hemma och köra uppsatsarbete via telefonen. Det är inte mycket kvar nu så vi får kavla upp ärmarna och köra tills det ryker. Önska oss lycka till mina vänner. Bjuder på lite bilder från helgen innan jag avslutar..  Pussilussar på er!!

Min sockertopp Aisha







 

Kommentarer
Postat av: Carra

ohhh vad söt du är i håret. Saknar min bobbsie massor. Tänker på dig. Kram i kylan, här ska det bli 1 grad på lördag och alla har panik...HAHAH såå mobbade

2010-12-22 @ 14:36:30
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback