My turn now.. !!


Heeej mina vänner!

Nu är det min tur att komma ut i bloggvärlden. Vet inte riktigt varför jag fick ett sug efter att skapa en blogg men här sitter jag kl 03:55 och skriver mitt första inlägg. Har tusen tankar i skallen men får inte ner något vettigt. Det kanske är meningen att man bara ska skriva utan att tänka för mycket. Får nog låta känslorna och humöret stå för all bloggandet. 

Nu tänker ni säkert vad ska bloggen handla om och för att vara ärlig så vet jag inte. Jag kommer nog skriva allt mellan himmel och jord men främst saker som påverkar och berör mig. Många inlägg kommer handla om min familj, mina vänner, skolan och livet som Mrs Khan. Hur får jag det att funka och vad gör jag när inget funkar. Så nu börjar min resa och vill du hänga på så är det bara att kliva ombord.

Love B   

Kommentarer
Postat av: Anu

Åh, va kul, sötisen! Ska följa den här hela tiden! <3

2010-11-28 @ 10:51:10
Postat av: Carra

Men ser du, det här var en jätte bra idé. Jag e sjukt glad för din skull och ser fram emot att följa ditt liv. Hurra =)

2010-11-28 @ 10:51:23
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Diana

åhh så kul=) hur fixade du designen?<3

2010-11-28 @ 15:45:00
Postat av: B

@ anu och juthi, ni kommer ändå få följa mitt liv även om ni inte läser bloggen.. :p



@ diddii, tack och de så typisk dig att fråga nåt sånt.. puss pluttisen

2010-11-29 @ 07:06:12
Postat av: Hermannviktoria

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-06-10 @ 19:09:35
URL: http://hermannviktoria.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback