Kyliga dagar!!


Idag åkte Sara tillbaka till Uppsala igen så nu är allt som vanligt igen, jag och Rudy i vårt mysiga men lite kalla hem. Har haft en avslappnad söndag med plock här hemma, matlagning och ett samtal till min underbara vän Juthi. Vi båda behövde nog prata av lite hos varandra. Nu så måste jag jaga ner en viss Anu banu för att allt ska bli som det ska vara. Gud mitt liv skulle vara såå meningslöst utan er två, lots of <3 till er båda!!

Imorgon och hela veckan är fullbokad med föreläsningar och jobb. Så jag hoppas verkligen att kylan försvinner lite och inte kommer tillbaka mera, jag HATAR att gå ut i kylan. Rudy tände brasan för en liten stund sen så nu ska jag sätta mig framför den och värma mig samtidigt som jag skriver ner veckans planering i almanackan.. Sov gott mina änglar!! Love / B

Lite värme är allt som behövs under kyliga dagar



Kommentarer
Postat av: Carra

Ohhh tänk att du har en brasa...ohhh. Måste komma hem till dig innan jag åker och sitta där.



Tack själv för samtalet igår, det hjälpte massor. Puss till dig

2011-02-21 @ 09:18:14
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Karina

Hej! Du bloggar jättebra... :) skulle du kunna skriva ett inlägg om din familj ex. Dina systrar och bröder =)

2011-02-23 @ 19:39:06
Postat av: Bobbii

heej karina! tack och visst kan jag skriva ett inlägg om min familj.. kommer under veckan.. =)

2011-02-24 @ 07:32:57
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback