Herr och Fru flopp


För två veckor sen fyllde min syssling år och detta firades med ett stort barnkalas i Uppsala. Det fanns även lekar för oss lite äldre och en av dem var "Herr och fru". För dem som har missat så är det ett programkoncept där kända par bjuds in och sedan får svara på frågor om varandra. Det hela går ut på att man ska veta så mycket om sin partner som möjligt.

Jag och Rudy som har varit tillsammans i hela åtta år tycker att vi känner varandra rätt så bra. Men vi failade totalt, fick bara 3 rätt av 7 frågor... Hahaha!! Vi kanske inte känner varandra så bra trots allt efter alla dessa år. Diana spelade in hela grejen och även om vi sög så tänkte jag bjuda er på videon.





I don't want nobody else


Kommentarer
Postat av: Carra

Ohh vad jag saknar er....

2011-06-30 @ 18:51:54
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: misha

d var skitkul ahhahahha

2011-06-30 @ 21:08:15
Postat av: misha

d var skitkul ahhahahha

2011-06-30 @ 21:08:24
Postat av: banu

nice! va gulliga ni var!

2011-07-01 @ 00:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback