Lite tur tack!!


Början av den här veckan fick inget bra start måste jag säga. Det dök upp tråkiga nyheter hela tiden som fick mig att må dåligt. Allra jobbigast var när Rudy fick veta i måndags att han inte hade fått semester för dem veckorna som han hade ansökt om. Visst i vanliga fall så kanske det inte skulle ha spelat någon större roll men den här gången har vi bokat en resa till Italien. Rudy försökte lösa det med hans chef men istället fick han bara ett nej. Det gjorde ju inte saken bättre så hela veckan har vi gått och varit jävligt irriterade. Kollade även upp om det gick och ändra datum på biljetterna men inte heller där fick vi någon tur. Till sist brast det för oss båda två och vi hade världens tjafs i onsdags. Egentligen vet jag inte vad vi tjafsade om men efteråt så kändes det faktiskt rätt så skönt, tror vi behövde skrika ut lite på varandra.

Så i torsdags tyckte min man att jag hade deppat tillräckligt så han väckte mig på morgonen med ett dussin röda rosor och frukost. Bara det fick mig på bättre humör men överraskningarna tog inte slut där. Istället fick jag göra mig i ordning och följa med honom till Uppsala. Trodde först att vi skulle dit för att hälsa på svärföräldrarna men min älskade pagol tog ut mig på en date. Vi hann med lite shopping, underbar thai mat och bio. Under middagen fick jag världens gulligaste kärleksförklaring av honom som fick mig att inse ännu en gång vilken tur jag har haft i livet. Visst finns det mycket som inte är perfekt i mitt liv just nu men jag är så glad att jag har äkta kärlek hos mig som ingen i hela världen kan ta ifrån mig. Mitt liv utan hans kärlek har ingen betydelse och just idag är jag extra lycklig. Resan till Italien kommer att bli av förhoppningsvis och idag för 6 år sedan vigde vi oss. Kanske har vi turen på vår sida nu.. ♥

 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad underbart! Stort grattis babe! Hoppas på flera år av happiness. Massor av kärlek till er två; underbara människor. PUSS

2011-05-10 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback