Aryan 2 månader


I fredags var jag på BVC med våran älskade plutt. Aryan fick träffa farbror doktorn, mätas och vägas. Eftersom han är född för tidigt (27 dagar) är jag alltid lite nervös inför varje besök på BVC men besöket hos doktorn gick jättebra, Aryan följer sin kurva och mår bra. Så skönt! Nu väger han 4820 gram och är 58,5 cm lång!! På två månader har han gått upp drygt 2 kg och växt hela 10 cm mashallah.

Doktorn tyckte även att Aryan var en mycket stark pojke och kunde det som man ska kunna vid två månadersålder, som till exempel hålla upp nacken själv en längre stund. Nu kan han även resa på hela överkroppen när man lägger honom på magen. Vår duktige lille prins blir bara gladare och charmigare för var dag som går. Vi är såå stolta över att få vara hans föräldrar.




Inne på BVC.



Min lilla pojke kommer knappt in i hans overall längre.



Bada är en av hans favoritsysselsättningar.

Kommentarer
Postat av: Carra

Mashallah för din bebis och för din blogg :) han e en sötnos

2012-04-25 @ 03:43:23
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: anu

Han är ju bara så gullig! ni är alltid i mina tankar och böner! puss och kram på ert!<3

2012-04-25 @ 09:13:01
Postat av: Bobby

taaack mina underbara vänner. kärleken från er betyder allt för mig. längtar tills jag får träffa er båda igen. massa kärlek.. =)

2012-04-25 @ 13:58:33
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback