Här är lilla filuren som gömmer sig i min mage!!


Hej i stugan!! Bloggandet har verkligen satts åt sidan de senaste dagarna men jag har haft mina anledningar. Tänker inte gå in på några detaljer angående det, känner inte jag orkar skriva om förra veckans upplevelse. Jag och bebisen mår bara bra Mashallah. Vi är snart framme i mål... :)

Hur som helst så har jag "flyttat" över till mina föräldrar för några veckor eller snarare fram till förlossningen. Jag har fått order utav läkaren att vara sängliggandes i minst 2 veckor. Ingen rolig diagnos men ett måste ifall om jag vill mitt och bebisens bästa. Hör av mig lite då och då när jag orkar skriva av mig, tills vidare får jag önska er alla en fortsatt trevlig kall vecka!!




Min lilla gosse med världens sötaste potatisnäsa som tittar lite försiktigt med sötaste ögonen på sina föräldrar. Kan inte förstå att just nu i detta ögonblick ligger min gulliga plutt i min mage och väntar på att få komma ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback