Let the countdown begin even if it's too soon!!


Från och med idag är det bara 2 månader kvar till pluttens beräknade förlossningsdatum. Helt sjukt att vi snart ska bli föräldrar till en underbar bebis som ligger och sprattlar i min mage just nu. Hela upplevelsen med att vara gravid har varit så magiskt men även lite skrämmande. Just nu ber jag bara till Allah att allt ska gå smidigt och att det inte ska uppstå några komplikationer.

Jag har aldrig i hela mitt liv längtat efter något så mycket som jag längtar efter att få hålla dig för första gången. Mitt hjärta kommer att brista av lycka men jag kommer njuta varje sekund. Du ska veta att du är en efterlängtad och älskad bebis min lilla plutt. Varje kväll fylls jag av glädje när jag ser din pappa prata med dig. Hans lycka går inte att beskriva med ord min älskade. Du har fyllt våra liv med ännu mera kärlek. Mamma älskar dig pluttisen oerhört mycket, se nu till att växa ordentligt... Pusss!!


Kommentarer
Postat av: misha

lilla bebo!!!!!

2012-01-12 @ 22:39:53
Postat av: misha

lilla bebisen

2012-01-12 @ 22:40:36
Postat av: Carra

Kan du teleportera honom hit??

2012-01-12 @ 22:50:47
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Banu

Tiden har gått fort men långsamt! Nu vill vi träffa lilla sötprinsen! <3

2012-01-13 @ 02:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback