Anu Banus tusen bebis grimaser

 

Nu har Aryan äntligen somnat efter några timmars vifta på armar och ben. Idag hann vi även skypa med Aryans Anu aunty. Vi fick prata i fred utan att pluttisen störde oss, han var upptagen med att kolla på skärmen och Anus alla tusen bebis grimaser som hon gjorde under tiden vi pratade. Min J.D har fortfrande barnasinnet kvar i sig. Hann inte skypa så länge idag eftersom någon behövde byta sin blöja. Det kändes i alla fall skönt att få se och prata med bästisen efter så lång tid. Vi får göra ett nytt försök imorgon igen.

Nu blir det en sväng ut i det fina vädret med Aryan även om han sover. Ville egentligen hälsa på Rudy men han slutade precis och var redan på väg hem. Väntar väl in honom innan vi går ut, kanske kan passa på att äta nåt då. Jag kollar in senare mot kvällen om jag hinner, annars får ni ha en trevlig vårdag. Kraaaam!!



Han är så himla gosig i sin tiger pyjamas.


Kommentarer
Postat av: Kali

Hej,



Jag är Jutis kusin Kali och jag försöker följa din blogg då jag tycker att du skriver bra. Då jag har varit gravid hundra ggr ;) så tycker jag om att följa andras "gravidresor" och jag ville bara säga att du har en jätte söt liten son. :) Ha det bra!

2012-03-23 @ 14:45:59
Postat av: Anu

Åååååh det var så kul! Jag längtar efter er så mycket!

2012-03-27 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback