Saknar en viss Miss Piggy


Gud vad jag saknar min bästis just nu. Har tänkt jättemycket på henne dom senaste dagarna. Förut var vi en spontan träff ifrån varandra men nu har avståndet ökat rätt så mycket. Hon och hennes prins gifte sig den 18/2, en vigsel som jag tyvärr missade på grund av min förlossning. Dagen efter vigseln flyttade hon ner till sin man i Lund och just nu kan jag inte åka ner till Lund hur som helst med Aryan.

Jag har dessutom inte hunnit prata med henne över en månad nu men det går inte en ända dag då jag inte tänker på henne. Jag har alltid kunnat lätta mitt hjärta för henne när jag har mått dåligt, hon har aldrig dömt eller gett upp hoppet om mig. En sann vän som henne har inte många och just nu saknar jag min knasiga Miss Piggy lite extra mycket.

 


Vi för ungefär ett år sedan vid körsbärstärden i Kungsträdgården. Det var en varm vårdag, vi täffades över en milkshake från Max och pratade om livet. Vi både ville gå vidare till nästa fas i livet, jag kände mig redo för barn och hon för giftermål. Inte visste vi då att våra drömmar skulle gå i uppfyllse så snabbt.



Hittade den här snyggingen på Filmstaden i Kista när jag var där och kollade på John Carter i fredags. Kom att tänka på dig J.D!!

Kommentarer
Postat av: Miss Piggy

Och Miss Piggy saknar dig!!! Jag är alltid ett sms, meddelande eller samtal bort gumman! Love you sooooo much, Turk! <3

2012-03-27 @ 12:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback