Min första morsdag som mamma


Glad morsdag på er alla fina mammor där ute! Här hemma har jag blivit serverad frukost på sängen, fått fina blommor, presenter och blivit bortskämd hela dagen lång. Men den finaste lilla presenten, och orsaken till att jag numera får fira denna dag, ser ni på klippet längst ner. Tänk att jag får vara mamma till en så perfekt och underbar liten typ. Älskade Rudy, tack för att du gjorde mig till mamma.




Amerikanska blåbärspannkakor till frukost.



Mina tre favoritblommor, liljor, brudslöja och rosor.



Med den fina buketten fick jag även sandalerna som jag länge har suktat efter.



Nu har jag både dom svarta och silvriga. Finns på scorett.  



Tårta till mamma och mig från gulligaste systrarna.



Mommy dearest som jag inte kan leva utan. Älskar dig mamma så otroligt mycket.
Du är min bästa vän och min förebild. Tack för att du alltid finns där för oss.   



Tänk vilken himla tur jag har som får vara mamma till just dig. Att du har legat i min mage och att jag snart kommer få se dig börja gå känns magiskt.

 

Kommentarer
Postat av: Coquina

Vilken härlig mors dag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

2012-05-28 @ 22:05:18
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback