Ready, set, go!!

Dags för mig att ta tag i träningen igen. Vilat upp mig tillräckligt efter förlossningen nu tycker jag. Behöver komma i form om jag ska orka springa efter Aryan dagarna lång. Just nu är jag helt ur form, min kropp är seg och degig. Därför tänkte jag starta lite lätt med powerwalk nu i början för att komma igång till att sen gå över till joggningen. Hoppas vädret är på min sida varje dag från och med idag, hatar att gå ut när det är kallt ute. Jag måste även sluta slarva med maten. Äter en massa skräpmat och bakelser hela tiden som jag egentligen borde undvika. Allt det ska ändras för nu kör jag racet mot ett sundare liv från och med idag!!


image description

3 månader efter förlossningen väger jag 65 kg idag. Jag trivs inte alls i min nya kropp. Mina armar, min mage och mina höfter är större än någonsin. Allt sånt ska fixas snarast!!
   
image description 

Nu kör vi så det ryker!!

Kommentarer
Postat av: Liuza

Vilken träningsapp använder du? :)

Svar: jag använder runkeeper som du kan ladda från appstore.
Bobby Khan

2012-10-13 @ 09:40:24
URL: http://liuzaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback